متاسفانه هیچ انگلیسی رو تولیست نمی بینم که البته چیز عجیبی نیست چون همه اروپا با انگلیسی ها لجند ولی خوشم میاد که باشگاه های انگلیسی یه ضربه شصت به امثال کارشناسان گل ویوفا علی ااخصوص پلاتینی گرگ صفت نشون میدن.

بعضی انتخاب ها مخصوصا در خط دفاع چنان مسخره هست من خنده ام می گیره چون خیلی انتخاب های احساسی هستند به طرزی که من فکر می کنم معشوقه های کاناوارو ، تورام ومالدینی تو این انتخاب دست داشتند.

ایتالیا 4 نماینده که سه مدافع و یک دروازه بان هست ( علتش هم اینه که چون ایتالیایی ها به داشتن خط دفاعی محکم معروفند پس باید مدافعان هم از این تیم باشند ) فرانسه 4 نماینده و برزیل 2 نفر و پرتغال 1 نفر نماینده دراین تیم دارند.

انصافا خودتون قضاوت کنید انتخاب مالدینی رو در صورتی که همه می دونند روبرتو کارلوس در دهه اخیر بهترین مدافع چپ جهان بوده و درسمت راست خیلی ها  بهتر از تورام بودند مثل کافو . در خط دفاعی هم گرچه نستا مدافع بزرگی هست ولی از جام جهانی به بعد زیاد بازی نکرده ومرتب مصدوم بوده اما کاناوارو که مسخره ترین انتخاب این تیم هست چون این بازیکن از سال 2004 تا 2007  خوب بازی کرده و همونطور که بهترین بازیکن جهان رو الکی بهش دادند تو تیم منتخب هم قرار دادند. من حاضر بودم فردیناند رو بزارند تو ترکیب تا کاناوارو چون استمرارش تو بازی خیلی بیشتر بود. حالا بماند که جان تری تو لیست 30 نفره هم نبود.

اما تو خط هافبک بهترین هافبک دفاعی جهان ماکلله که اش تو چلسی خالی هست حضور داره . بازیکنی که توانایی دفاع کناری بازی کردن رو هم داشت .  خوشحالم چلسی یه بازیکن تو این جمع داشت . ( البته بازیکن سابق). دنیا مثل ماکلله و زیدان نمی تونه بیاره به همین خاطر بود که بعد از خداحافظی در یورو 2004 هردو بازیکن رو به تیم ملی برگردوندند. و باز هم بعد جام جهانی ماکلله برای فرانسه در جام ملتهای 2008 بازی کرد.

Formation: 4-1-3-2

بازیکنان :  بوفون

تورام        کاناوارو       نستا      مالدینی

                        ماکلله

لوئیز فیگو            زیدان            رونالدینیو

            تیری آنری        رونالدو

 

 یه خبر از فرانک لمپارد: ایشون گفتند تا ۳۸ سالگی بازی می کنم و بعد مربی میشم. اینم لینکش

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/chelsea/article6787889.ece